OBRUCHEV KALESİ

OBRUCHEV KALESİ

OBRUCHEV KALESİ


OBRUCHEV KALESİ Konumu

Kronstadt'ın bir diğer ilginç tarihi objesi, kale Obruchev'tir. Kalesi bir sonraki yeniden inşaatı sırasında 1896 yılında inşa etmeye başlamıştır. Bugünkü gücü ve gücü büyük olan kale, Obruçev Genelkurmay Başkanının onuruna verildi. Modernleşme planlarını tasarladı ve emekli olduğunda, kalelerden birini kendi ismiyle isimlendirmek yönündeki bir karar, onu beklemek hoş bir sürpriz oldu. Kale, Sovyet-Fince Savaşı ve İkinci Dünya Savaşı sırasında birkaç kuşatmayı atlattı. Kale, 1950'lerde tamamen terk edildi. Günümüzde bina maalesef çok hasar görüyor. Hemen hemen tüm metal yapılar kesilmişti ve eski kasaların kılık kıyafetleri kaldırıldı. Bununla birlikte, yarım yıkılmış kalenin bulunduğu küçük yapay ada yaz aylarında neredeyse hiç boş kalmaz. Gezi sevenlerinin teknelerde varması. Tatilcilerin bazıları yaz aylarında çadırlarını getiriyor. Tarihsel nesnenin asıl problemi büyük çöp dökümhaneleridir; bunlar çoğunlukla ziyaretçiler tarafından bırakılır. Ekim ayında düzenlenen 7, Merkez Kale'nin Kotlin adasında düzenlenen 1723, önümüzdeki dönemde hikayeler Finlandiya Körfezi tahkimatı. Bu noktadan itibaren, kalenin yapısında niteliksel değişiklikler ortaya çıkıyor. Çekirdeği, ondan önce yerleştirilmiş olan tek tek bıçaklara ve bataryalara bağlı Kronstadt kalesidir.

OBRUCHEV KALESİ

OBRUCHEV KALESİ Tarihi

Peter I tarafından önerilen ve uygulanan savunma sistemi, Batı Avrupa askeri düşüncesinden neredeyse bir yüzyıl önce. 1808'te, İsveç ile yapılan yeni savaş, Kronstadt bölgesindeki düşman filosunun hareketlerini yoğunlaştırdı, bu nedenle Kuzey Fairway'de düşman kürekli gagaların ve Güneydeki büyük savaş gemilerinin patlamasını engellemek için ek önlemler alındı. Bu amaçla, taşla yüklü eski savaş gemileri Kotlin'den Lisie Nos'a kadar gezilebilir derinliklerde fırlatıldı ve birkaç kilometre 1809 ve 1810 birkaç kilometre kazık bariyeri tarafından engellendi. İlk defa kütle kazık engellerinin kullanılması, deniz savunma sisteminin geliştirilmesinde yeni bir dönemdi. Bağımsız mühendislik yapılarına duyulan ihtiyaç sonraki olaylar ile doğrulanmıştır. XIX. Yüzyılın 40-s'lerinin başında İngiltere ve Fransa donanmasında vidalı pervaneli gemiler var. Artan manevra kabiliyeti, daha önce yelkenli teknelere erişilemeyen Kuzey Kanalı boyunca düşman gemilerinin atılımını sağlamıştır. 1844’te, bir kazık bölgesinde kirpi dikme kararı verildi, neredeyse fırtınalar ve buzlanmalar tarafından tahrip edildi. Kuzey ve Güney panayırlarındaki bu çalışmalar on yıldır devam ediyor. Ayrıca, 1854'te, dünya askeri uygulamasında ilk defa, deniz kalelerine yaklaşımı kapsayan mayın topçu pozisyonları oluşturulmuştur. Toplamda, Akademisyen B. Jacobi ve K. Schilder tarafından tasarlanan 609 galvanik madenlerinden beş mayın tarlası ve E. Nobel sisteminin şok etkisine ait mayınlar, Kotlin adasının yakınında kuruldu.

Yorumlar