Avrupa İnşaat Sektörü

 


Avrupa İnşaat Sektörü Eşsiz Parçaları

2015'in sonu yaklaşırken ve Noel tatili için geri sayım başladığında, Avrupa'da da tamamlanmak üzere olan bazı büyük inşaat işlerine bakıyoruz. Bu projeleri öne çıkaran şey, yalnızca yenilikçi tasarımları değil, aynı zamanda Avrupa inşaat endüstrisinde daha az bilinen bazı şirketlerin katılımıdır.
Gerçek toplu spor deneyimi için stadyum gibisi yoktur. Stadyumlar, spor takımlarının Y kuşağının maçlara gelmesini sağlamak için nasıl mücadele ettiğini dijitalleştirme yarışında, genç taraftarların stadyumları terk etmesiyle, spor takımları ve organizasyonlar nihayet taraftar deneyimini iyileştirmenin bir yolu olarak teknolojiyi benimsiyor. Bununla birlikte, zamanın %90'ında boş duran bir bina, daha sonra büyük kalabalığa ev sahipliği yapıyor, karlı ve tüm yıl boyunca kullanımda kalmak son derece zor bir iş olabilir. Populous ve Ateliers 234 adlı mimarlar , Fransız Rugby Federasyonu için 82.000 taraftarı ağırlayacak ve geri çekilebilir bir sahaya sahip olacak bir stadyum teslim ederken bununla boğuşuyorlar. Eklenen konferans tesisleri, onu diğer spor dışı etkinlikler için de popüler bir yer haline getirmelidir. yıl boyunca.
Çernobil felaketini kontrol altına almak için savaşan SSCB mühendisleri , yıkılan reaktörün üzerinde açılan deliği kapatmak için tasarlanmış, aceleyle inşa edilmiş bir beton lahit inşa ettiler. O zamanlar Sovyet Ukrayna Cumhuriyeti'nde meydana gelen ve 6.000'den fazla kanser vakasına, 115.000 zorunlu tahliyeye ve radyasyon hastalığına bağlı 28 ölüme yol açan dünyanın en kötü nükleer kazasının yol açtığı zararı temizlemeye yönelik 1,2 milyar sterlinlik bir projenin parçası.
Reaktörün üzerindeki raylar üzerinde yuvarlanmak üzere yeni bir çelik kemerli yapı inşa ediliyor, bu noktadan itibaren yıkım çalışmaları, bu konut çatı kaplama müteahhitleri tarafından yapılan yeni çatıya asılan vinçleri kullanmaya başlayabilir. . En üst düzeyde işçi güvenliğinin sağlanması açısından en zor projelerden biridir. Çalışanların radyasyonla ilgili vardiya uygulamaları izlenmekte ve buna göre uyarlanmaktadır.

Yeraltı demiryolları konsepti yeni veya yenilikçi değil, ancak bu Crossrail projesini farklı kılan perde arkasındaki lojistik. Bu yeni doğu-batı bağlantısı inşa edilirken, bu demiryolu ağı Londra'nın kanalizasyonlarından, kablolarından ve temellerinden geçtiği için yaşam kesintisiz olarak yer üstünde devam etti. Bu projeyehttp:// dahil olan birçok şirket var, ancak güvenlik açısından Kuzey İrlanda'dan bir şirket olan Hill Engineering , bu sitede yer alan işçiler için güvenli bir ortamın sağlanmasına katkıda bulundu.

Ürünleri Tefra Hızlı Ataşman Değiştirici , güvenliği sağlamak ve kazıcı tesis ataşmanlarının taşınmasının en tehlikeli yönlerinden birini ortadan kaldırmak için tasarlanmıştır. Kazıcılar ve diğer kazı ekipmanlarının yoğun bir şekilde dahil edilmesiyle, ürünleri kazıcı kepçesinin tamamen kaybolma riskini ortadan kaldırdı.


Yorumlar